Zadatak posljednje grupe novinara bio je u skladu sa okruženjem u kojemu smo se svi mi našli iznenada. Susreti s ovom grupom bili su organizirani virtualno, u dva "susreta".
Prvi "susret" organiziran je 04. svibnja. Zadatak učenika - novinara bio je da napišu svoja razmišljanja o nastavi i učenju na daljinu s kojim se susreću svakodnevno posljednja dva mjeseca. Uputa je bila da uključe u članak svoje razmišljanje školi na daljinu, opišu jedan svoj radni dan i opišu kako se oni u svemu tome snalaze te koje su pozitivne, a koje negativne strane takvog rada. Dodatno, mogli su uključiti i razmišljanja o tome nedostaje li im škola, učitelji i kolege iz razreda, neku zanimljivost u vezi nastave na daljinu, te uključiti i poneku fotografiju, na primjer, svojeg radnog stola kada je u tijeku nastava. U sklopu poslanih uputa za izradu članka, bile su uključene i poveznice na članke: Pet savjeta kako napisati dobar članak i Za one koji pišu prvi put: Kako napisati kvalitetan članak?, za slučaj da se ne snalaze u novinarskom poslu.
Drugi "susret" organiziran je 11. svibnja. Zadatak učenika bio je razmisliti o nastavi na daljinu sa stajališta svojih roditelja i napisati članak u koji će uključiti ta razmišljanja i opisati jedan radni dan roditelja. Zatim, osmislili su nekoliko (do 10) pitanja koja su postavili roditeljima kada su s njima vodili intervju. Odgovore su uključili u svoj članak na temu kako je roditeljima dok se djeca školuju od kuće.
Također, u upute o zadacima bile su uključene poveznice na članke: Na što bi novinari trebali paziti kada rade intervju i Deset pravila za uspješan razgovor.
Voditeljica grupe: Tijana Kranjac