Natječaji za radna mjesta

JAVNI POZIV za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin

                    Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234

                                      e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr

KLASA: 112-02 /24-01/09

URBROJ:  2163-4-10-24-1

Labin, 10. prosinca 2024. godine

U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju IV (RAST IV)“  koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VII.““ temeljem poziva Europskog socijalnog fonda plus (ESF+) u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027., a sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 85/2024.), Zakonu o osobnoj asistenciji (NN 71/2023.) i važećim aktima Škole

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin kao partner u projektu raspisuje

JAVNI POZIV

za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju

Radno mjesto:  POMOĆNIK/CA U NASTAVI

Broj traženih osoba:5

  • Mjesto rada:  Labin

Naziv i sjedište rada Osnovna škola “Ivo Lola Ribar” Labin, Rudarska 9, 52220 Labin

Razred: 7.r.

Traži se uključivanje: pomoćnika/ce u nastavi za jednog učenika

Broj sati tjedno: 32

  • Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2024./2025.

UVJETI:

  • Pomoćnik u nastavi mora biti punoljetna zdravstveno sposobna osoba
  • Pomoćnik u nastavi mora imati najmanje razinu obrazovanja 4.2 HKO-a (minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje). 
  • Pomoćnik u nastavi mora imati završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi. Iznimno, pomoćnik u nastavi može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završenog programa obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi ako je do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji završila edukaciju za pomoćnika u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati i ispunjava ostale uvjete za pomoćnika u nastavi propisane ovim Zakonom. Iznimno, pomoćnik u nastavi može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završene najmanje razine obrazovanja 4.2 HKO-a, ali ispunjava uvjet završenu najmanje razinu obrazovanja 4.1 HKO-a i ima završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi, ako na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
  • Pomoćnik u nastavi ne može pružati potporu tijekom odgojno-obrazovnog procesa svom članu obitelji, osim kada na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
  • Pomoćnik u nastavi ne smije biti osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela
  • Zadovoljavanje posebnih uvjeta propisanih člankom 105. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (”Narodne novine” broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23 i 156/23).

OPIS POSLOVA:

Cilj potpore pomoćnika u nastavi i stručnoga komunikacijskog posrednika je izjednačavanje mogućnosti učenika u svrhu osiguravanja njemu primjerenog odgoja i obrazovanja s tendencijom osamostaljivanja i sudjelovanja učenika u školskoj sredini.

Poslovi pomoćnika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, potpora u kretanju, potpora pri uzimanju hrane i pića, potpora u obavljanju higijenskih potreba, potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima i stručnim suradnicima te vršnjacima  učenika u razredu, poslovi prema zaduženju ravnatelja ustanove nakon završetka nastavne godine i drugi poslovi sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 85/2024.).

S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju nakon provedene procedure sklopit će se pisani ugovor o radu do kraja školske 2024./2025.godine, a kojim će se definirati međusobna prava i obveze.

U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.

Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:

  • Životopis
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba / diploma)
  • presliku dokaza o državljanstvu
  • rodni list,
  • elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu
  • uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 106 Zakona o  odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), ne starije od 3 mjeseca
  • potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.

Na natječaj se mogu pod jednakim uvjetima javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08. i 69/17.).

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

Slijedom navedenoga:

  • kandidat/kinja koji se  pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21,156/23), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj  121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.

Kandidat koji je stekao inozemnu obrazovnu kvalifikaciju u inozemstvu dužan je u prijavi na natječaj priložiti i rješenje Agencije za znanost i visoko obrazovanje o stručnom priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije u skladu sa Zakonom o priznavanju inozemnih obrazovnih kvalifikacija (NN 69/22,) te u skladu  Zakona o reguliranim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija (Narodne novine, broj 82/15, 70/19, 47/20, 123/23), rješenje Ministarstva znanosti i obrazovanja o priznavanju inozemne stručne kvalifikacije radi pristupa reguliranoj profesiji.

U skladu s uredbom Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. travnja 2016. godine te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18), svi kandidati u predmetnom natječaju podnošenjem prijave daju svoju suglasnost (privolu) Osnovnoj školi „Ivo Lola Ribar“ Labin da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu potrebe provedbe natječaja sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka te da ih može objaviti na oglasnim pločama i web stranicama školske ustanove

Rok za podnošenje prijava je osam (8) dana od dana objave Javnog poziva zaključno s  danom 18. prosinca 2024. godine.

Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se:

  • poštanskom pošiljkom na adresu školske ustanove:

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, 52220 Labin, s naznakom za „Za javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi“   

Prijavu je potrebno poslati s  naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.

Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Javnom pozivu te koja je vlastoručno potpisana.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.

Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju. Od 1. srpnja 2024. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih više ne priznaje edukaciju od 20 sati za pomoćnike u nastavi. Sukladno uputama Ministarstva pomoćnik/ca u nastavi mora imati završen program obrazovanja odraslih, iznimno edukaciju od 20 sati ako je završena do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji. Program osposobljavanja će se održati ukoliko bude postojala potreba i interes.

Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.

Rezultati Javnog poziva biti će objavljeni na web stranici školske ustanove te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.

Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

Radni odnos sa Školom ustanovom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana školska ustanova.

Ravnatelj školske ustanove:

Miro Alilović, prof., savjetnik

________________________________

N A T J E Č A J za popunu radnog mjesta

Temeljem odredbi Zakona o radu (NN br. 93/14,127/17,98/19, 151/22, 64/23),  članka 107 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), Pravilnika o radu školske ustanove te Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja, Osnovna škola ” Ivo Lola Ribar ” Labin, Rudarska 9, Labin, OIB:61381578764,  objavljuje

N  A  T  J  E  Č  A  J

za popunu radnog mjesta

  1. UČITELJ/ICA ENGLESKOG JEZIKA (M/Ž)
  • 1 ( jedan ) izvršitelj / ica, na neodređeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena

Mjesto rada: Labin

UVJETI:

Osoba koja zasniva radni odnos u školskoj ustanovi mora ispunjavati opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu i posebne uvjete sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i drugim propisima.

Posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u Školi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima su poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada, odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada propisana od ministra znanosti i obrazovanja.

Uvjeti i odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja za odgojno obrazovne radnike – učitelje i stručne suradnike propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te Pravilnikom o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi.

Odgojno-obrazovni radnici obvezni su imati stečene pedagoške kompetencije: pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje, odnosno steći te kompetencije u roku propisanom Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

Ako se ne može zasnovati radni odnos s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja i koja ima stečene pedagoške kompetencije, radni odnos može se zasnovati s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja, a nema potrebne pedagoške kompetencije uz uvjet stjecanja tih kompetencija u roku propisanom Zakonom.

Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidati/kinje su obvezni priložiti :

  • Životopis
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi (diploma)
  • presliku dokaza o državljanstvu
  • elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu
  • uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneno postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 106 Zakona o  odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), ne starije od 3 mjeseca

Uz prijavu nije potrebno dostavljati originalne dokumente niti ovjerene preslike, a nakon izbora kandidata/kinje predočit će se izvornik.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Kandidatima se neće vraćati natječajna dokumentacija.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13 Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08, 69/17).

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

Slijedom navedenoga:

-kandidat/kinja koji se  pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48 f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9 Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj  121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103 stavak 1 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: 

branitelji_ostvarivanje prava prednosti

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: 

branitelji_popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se : neposredno, elektroničkom poštom  s naznakom „Za natječaj“ ili poštom na adresu školske ustanove :

Osnovna  škola  „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, Labin 52220, s naznakom “Za natječaj”.

Rok za prijavu kandidata/kinja je osam (8) dana od dana objave natječaja .

Natječaj važi od dana 22.  –  30. 11. 2024. godine.

Prijavljenim kandidatom na natječaj smatra se osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja te koja podnese vlastoručno potpisanu, pravodobnu i potpunu prijavu.

Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima, odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja, dužni su pristupiti vrednovanju prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.

Za kandidata koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.

Povjerenstvo za vrednovanje kandidata (dalje: Povjerenstvo) imenuje ravnatelj.

Povjerenstvo utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, a čije su prijave pravodobne, potpune i vlastoručno potpisane. Kandidate s te liste upućuje u postupak vrednovanja.

Školska ustanova  će na web stranicama objaviti obavijest i upute kandidatima o vremenu i mjestu održavanja vrednovanja .

Kandidati prijavom na natječaj daju privolu OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.

Rezultati natječaja bit će objavljeni na web stranici škole http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/

te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.

Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

   Ravnatelj :

Miro Alilović, prof., savjetnik

_______________________________

MP

KLASA: 112-02 /24-01/08

URBROJ:  2163-4-10-24-1

Labin, 22. studeni 2024. godine

OBAVIJEST O IZBORU KANDIDATA/KINJA PO OBJAVLJENOM NATJEČAJU OD DANA 07.10. – 15. 10. 2024. godine

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin

Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234

e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr

KLASA: 112-02 /24-01/07

URBROJ:  2163-4-10-24-8

Labin, 08.11.2024.

OBAVIJEST O IZBORU KANDIDATA/KINJA

PO OBJAVLJENOM NATJEČAJU

OD DANA 07.10. – 15. 10. 2024. godine

 KANDIDATIMA

-SVIMA-

Obavještavaju se kandidati/kinje koji su dostavili prijave na natječaj objavljen dana 07.10.– 15.10.2024. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ( Burza rada ) i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole  „Ivo Lola Ribar“ Labin, o rezultatima provedenog natječaja za popunu radnih mjesta:

  1. UČITELJ/ICA ZA RAD  U PRODUŽENOM BORAVKU
  • 3 ( tri  ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, do kraja nastavne godine 2024./2025.
  • 2  ( dva ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad, a najduže do kraja nastavne godine 2024./2025.
  1. KUHAR–SLASTIČAR 2
  • 1 (jedan ) izvršitelj / ica na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad

Temeljem Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja  Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, provedenog postupka vrednovanja i Izvješća Povjerenstva za procjenu i vrednovanje kandidata za zapošljavanje, na prijedlog ravnatelja i uz suglasnost Školskog odbora, na održanoj sjednici dana

31. listopada 2024. godine izabrani su kandidat/kinja kako slijedi:

Ad. 1) – Elis Zahtila, mag. primarnog obrazovanja

            – Alison Farkaš,  mag. primarnog obrazovanja

            – Karla Batelić Bečiri, mag. primarnog obrazovanja

            – Nicol Načinović, mag. likovne pedagogije

            – Lea Rašek, mag. primarnog obrazovanja

Ad. 2) – Selma Hasanović

Zahvaljujemo svim prijavljenim kandidatima/kinjama  na iskazanom interesu za rad u  OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.

S poštovanjem,

Ravnatelj:

Miro Alilović, prof., savjetnik

_________________________________

MP

POZIV KANDIDATIMA/KINJAMA NA RAZGOVOR ( INTERVJU )

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin

Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234

e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr

Temeljem članka 11 Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja Povjerenstvo za vrednovanje  kandidata Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“  Labin ( u daljnjem tekstu: Povjerenstvo ) objavljuje

POZIV KANDIDATIMA/KINJAMA  NA RAZGOVOR

( INTERVJU )

Natječaj za popunu radnih mjesta objavljen je dana 07.10.2024. godine (KLASA: 112-02 /24-01/07; URBROJ:2163-4-10-24-1) na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole  „Ivo Lola Ribar“ Labin.

Istek roka za podnošenje prijava  bio je dana 15.10.2024.  godine

Povjerenstvo poziva na razgovor ( intervju )  kandidate koji su dostavili pravovremenu i potpunu prijavu za popunu radnog mjesta.

Razgovor ( intervju ) s kandidatima/kinjama za popunu radnih mjesta  održati će se u prostorijama Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“  Labin, Rudarska 9, Labin dana 29. listopada 2024. godine (utorak)  prema sljedećem rasporedu:

  1. UČITELJ/ICA ZA RAD  U PRODUŽENOM BORAVKU
  • 3 ( tri  ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, do kraja nastavne godine 2024./2025.
  • 2  ( dva ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad, a najduže do kraja nastavne godine 2024./2025.
REDNI BROJIME I PREZIME KANDIDATA/KINJEVRIJEME DOLASKA
1.Alison Farkaš8.15
2.Lea Rašek8.30
3.Nicol Načinović8.45
4.Elis Zahtila9.00
5.Karla Batelić Bečiri9.15
6.Diana Jugovac9.30
  1. KUHAR–SLASTIČAR 2
  • 1 (jedan ) izvršitelj / ica na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad
REDNI BROJIME I PREZIME KANDIDATA/KINJEVRIJEME DOLASKA
1.Selma Hasanović9.45

Za kandidata/kinju koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao/la od prijave na natječaj te se  više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.

PRAVILA VREDNOVANJA: Kandidati/kinje su dužni ponijeti sa sobom osobnu iskaznicu ili drugu identifikacijsku javnu ispravu na temelju koje se utvrđuje identitet osobe prije provjere.

Nakon utvrđivanja identiteta, Povjerenstvo će započeti s prozivanjem kandidata i provjerom.

Bodovanje je u rasponu od 0-5.

Povjerenstvo u razgovoru  s kandidatom vrednuje znanja, sposobnosti, očekivanja, interese te motivaciju za rad u školskoj ustanovi.

Nakon obavljenog razgovora (intervjua) Povjerenstvo utvrđuje rezultat provjere  za svakog kandidata/kinju te utvrđuje rang listu prema ostvarenom ukupnom zbroju bodova članova Povjerenstva.

Povjerenstvo će rezultate provjere objaviti na web stranici Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“  Labin, http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/ u rubrici pod nazivom  „NATJEČAJI“. 

    POVJERENSTVO ZA VREDNOVANJE KANDIDATA/KINJA

_________________________________________________

MP

KLASA: 112-02/24-01/7

URBROJ:2163-4-10-24-4

Labin, 24.10.2024.

N A T J E Č A J za popunu radnog mjesta

Temeljem odredbi Zakona o radu (NN br. 93/14,127/17,98/19, 151/22, 64/23),  članka 107 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), Pravilnika o radu školske ustanove te Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja, Osnovna škola ” Ivo Lola Ribar ” Labin, Rudarska 9, Labin, OIB:61381578764,  objavljuje

N  A  T  J  E  Č  A  J

za popunu radnog mjesta

  1. UČITELJ/ICA ZA RAD  U PRODUŽENOM BORAVKU
  • 3 ( tri  ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, do kraja nastavne godine 2024./2025.
  • 2  ( dva ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad, a najduže do kraja nastavne godine 2024./2025.
  1. KUHAR–SLASTIČARA 2
  • 1 (jedan ) izvršitelj / ica na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad

Mjesto rada: Labin

UVJETI:

Osoba koja zasniva radni odnos u školskoj ustanovi mora ispunjavati opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu i posebne uvjete sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i drugim propisima.

Posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u Školi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima su poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada, odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada propisana od ministra znanosti i obrazovanja.

Uvjeti i odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja za odgojno obrazovne radnike – učitelje i stručne suradnike propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te Pravilnikom o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi.

Odgojno-obrazovni radnici obvezni su imati stečene pedagoške kompetencije: pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje, odnosno steći te kompetencije u roku propisanom Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

Ako se ne može zasnovati radni odnos s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja i koja ima stečene pedagoške kompetencije, radni odnos može se zasnovati s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja, a nema potrebne pedagoške kompetencije uz uvjet stjecanja tih kompetencija u roku propisanom Zakonom.

Za radno mjesto pod red. br. 2 uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu i posebnim uvjetima sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i drugim propisima, osoba mora ispunjavati i uvjet :

• završena srednja škola – program kuhar odnosno KV kuhar ili srednja stručna sprema i završen tečaj higijenskog minimuma.

Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidati/kinje su obvezni priložiti :

  • Životopis
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi (diploma)
  • presliku dokaza o državljanstvu
  • elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu
  • uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneno postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 106 Zakona o  odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), ne starije od 3 mjeseca

Uz prijavu nije potrebno dostavljati originalne dokumente niti ovjerene preslike, a nakon izbora kandidata/kinje predočit će se izvornik.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Kandidatima se neće vraćati natječajna dokumentacija.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13 Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08, 69/17).

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

Slijedom navedenoga:

-kandidat/kinja koji se  pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48 f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9 Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj  121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103 stavak 1 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: 

branitelji_popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: 

dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošaljavanju

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se : neposredno, elektroničkom poštom  s naznakom „Za natječaj“ ili poštom na adresu školske ustanove :

Osnovna  škola  „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, Labin 52220, s naznakom “Za natječaj”.

Rok za prijavu kandidata/kinja je osam (8) dana od dana objave natječaja .

Natječaj važi od dana 07.  –  15. 10. 2024. godine.

Prijavljenim kandidatom na natječaj smatra se osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja te koja podnese vlastoručno potpisanu, pravodobnu i potpunu prijavu.

Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima, odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja, dužni su pristupiti vrednovanju prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.

Za kandidata koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.

Povjerenstvo za vrednovanje kandidata (dalje: Povjerenstvo) imenuje ravnatelj.

Povjerenstvo utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, a čije su prijave pravodobne, potpune i vlastoručno potpisane. Kandidate s te liste upućuje u postupak vrednovanja.

Školska ustanova  će na web stranicama objaviti obavijest i upute kandidatima o vremenu i mjestu održavanja vrednovanja .

Kandidati prijavom na natječaj daju privolu OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.

Rezultati natječaja bit će objavljeni na web stranici škole http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/

te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.

Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

   Ravnatelj :

Miro Alilović, prof., savjetnik

_______________________________

MP

KLASA: 112-02 /24-01/07

URBROJ:  2163-4-10-24-1

Labin, 07. listopad 2024. godine

OBAVIJEST O IZBORU KANDIDATA/KINJA PO OBJAVLJENOM NATJEČAJU OD DANA 04.09. – 12.09.2024. GODINE

Republika Hrvatska

Istarska županija

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin

Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234

e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr

KLASA: 112-02 /24-01/06

URBROJ: 2163-4-10-24-8

Labin, 07.10.2024.

OBAVIJEST O IZBORU KANDIDATA/KINJA

PO OBJAVLJENOM NATJEČAJU

OD DANA 04.09. – 12.09.2024.  GODINE

 KANDIDATIMA

-SVIMA-

Obavještavaju se kandidati/kinje koji su dostavili prijave na natječaj objavljen dana 04.09. – 12.09.2024. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje

( Burza rada ) i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole  „Ivo Lola Ribar“ Labin, o rezultatima provedenog natječaja za popunu radnih mjesta:

  1. Stručni suradnik/ca – školski knjižničar/ka 

– 1 izvršitelj/ica, nepuno (4h/dan) i neodređeno radno vrijeme

Temeljem  Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja  Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, provedenog postupka vrednovanja i Izvješća Povjerenstva za procjenu i vrednovanje kandidata za zapošljavanje, na prijedlog ravnatelja i uz suglasnost Školskog odbora, na održanoj sjednici dana 04. listopada 2024. godine izabrana je kandidat/kinja :

  • Slavica Maršić, dipl. bibliotekarica

Zahvaljujemo svim prijavljenim kandidatima/kinjama  na iskazanom interesu za rad u 

OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.

S poštovanjem,

 Ravnatelj:

Miro Alilović, prof., savjetnik

_________________________________

MP

Republika Hrvatska

Istarska županija

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin

Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234

e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr

Temeljem članka 11 Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja Povjerenstvo za vrednovanje  kandidata Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“  Labin ( u daljnjem tekstu: Povjerenstvo ) objavljuje

POZIV KANDIDATIMA/KINJAMA  NA RAZGOVOR

( INTERVJU )

Povjerenstvo poziva na razgovor ( intervju )  kandidate koji su dostavili pravovremenu i potpunu prijavu za popunu radnog mjesta:

  1. Stručni suradnik/ca – školski knjižničar/ka – 1 izvršitelj/ica, nepuno (4h/dan) i neodređeno radno vrijeme

Natječaj za popunu radnih mjesta objavljen dana 04.09.2024. godine (KLASA: 112-02/24-01/06; URBROJ:2163-4-10-24-1) na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole  „Ivo Lola Ribar“ Labin.

Istek roka za podnošenje prijava  bio je dana 12.09.2024.  godine.

Razgovor ( intervju ) s kandidatima/kinjama za popunu radnih mjesta  održati će se u prostorijama Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“  Labin, Rudarska 9, Labin dana 26. rujna 2024. godine ( četvrtak )  prema sljedećem rasporedu:

REDNI BROJIME I PREZIME KANDIDATA/KINJEVRIJEME DOLASKA
 1. Slavica Maršić 8.30
2.Višnja Levak8.45

Za kandidata/kinju koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao/la od prijave na natječaj te se  više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.

PRAVILA VREDNOVANJA:

Kandidati/kinje su dužni ponijeti sa sobom osobnu iskaznicu ili drugu identifikacijsku javnu ispravu na temelju koje se utvrđuje identitet osobe prije provjere. Nakon utvrđivanja identiteta, Povjerenstvo će započeti s prozivanjem kandidata i provjerom.

Bodovanje je u rasponu od 0-5.

Povjerenstvo u razgovoru  s kandidatom vrednuje znanja, sposobnosti, očekivanja, interese te motivaciju za rad u školskoj ustanovi.

Nakon obavljenog razgovora (intervjua) Povjerenstvo utvrđuje rezultat provjere  za svakog kandidata/kinju te utvrđuje rang listu prema ostvarenom ukupnom zbroju bodova članova Povjerenstva.

Povjerenstvo će rezultate provjere objaviti na web stranici Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“  Labin, http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/ u rubrici pod nazivom  „NATJEČAJI“. 

    POVJERENSTVO ZA VREDNOVANJE KANDIDATA/KINJA

_____________________________________________

MP

KLASA: 112-02/24-01/6

URBROJ:2163-4-10-24-4

Labin, 26.09.2024.

Republika Hrvatska

Istarska županija

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin

Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234

e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr

KLASA: 112-02 /24-01/05

URBROJ: 2163-4-10-24-2

Labin, 10.09.2024.

OBAVIJEST O IZBORU KANDIDATA/KINJA

PO OBJAVLJENOM JAVNOM POZIVU ZA RADNO MJESTO

POMOĆNIK/CA U NASTAVI

 KANDIDATIMA

-SVIMA-

Obavještavaju se kandidati/kinje koji su dostavili prijave na javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju o rezultatima provedenog javnog poziva.

Javni poziv je objavljen dana 22.-30.08.2024. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ( Burza rada ) i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole  „Ivo Lola Ribar“ Labin.

Broj traženih osoba:5

Na prijedlog ravnatelja i uz suglasnost Školskog odbora, na održanoj sjednici dana 6./7. rujna 2024. godine izabrani su kandidati/kinje kako slijedi:

1.    Izabel Nikolić

2.    Doris Rumin

3.    Melita Škopac

4.    Amina Mešanović

5.    Katija Ćus

Zahvaljujemo svim prijavljenim kandidatima/kinjama  na iskazanom interesu za rad u 

OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.

S poštovanjem,

 Ravnatelj:

Miro Alilović, prof., savjetnik

_________________________________

MP

Temeljem odredbi Zakona o radu (NN br. 93/14,127/17,98/19, 151/22, 64/23),  članka 107 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), Pravilnika o radu školske ustanove te Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja, Osnovna škola ” Ivo Lola Ribar ” Labin, Rudarska 9, Labin, OIB:61381578764,  objavljuje

N  A  T  J  E  Č  A  J

za popunu radnog mjesta

  1. Stručni suradnik/ca – školski knjižničar/ka – 1 izvršitelj/ica, nepuno (4h/dan) i neodređeno radno vrijeme

Mjesto rada: Labin

UVJETI:

Osoba koja zasniva radni odnos u školskoj ustanovi mora ispunjavati opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu i posebne uvjete sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i drugim propisima.

Posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u Školi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima su poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada, odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada propisana od ministra znanosti i obrazovanja.

Uvjeti i odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja za odgojno obrazovne radnike – učitelje i stručne suradnike propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te Pravilnikom o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi.

Odgojno-obrazovni radnici obvezni su imati stečene pedagoške kompetencije: pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje, odnosno steći te kompetencije u roku propisanom Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

Ako se ne može zasnovati radni odnos s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja i koja ima stečene pedagoške kompetencije, radni odnos može se zasnovati s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja, a nema potrebne pedagoške kompetencije uz uvjet stjecanja tih kompetencija u roku propisanom Zakonom.

Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidati/kinje su obvezni priložiti :

  • Životopis
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi (diploma)
  • presliku dokaza o državljanstvu
  • elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu
  • uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneno postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 106 Zakona o  odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), ne starije od 3 mjeseca

Uz prijavu nije potrebno dostavljati originalne dokumente niti ovjerene preslike, a nakon izbora kandidata/kinje predočit će se izvornik.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Kandidatima se neće vraćati natječajna dokumentacija.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13 Zakona o ravnopravnosti spolova

(NN 82/08, 69/17).

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

Slijedom navedenoga:

-kandidat/kinja koji se  pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48 f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9 Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj  121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103 stavak 1 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: 

branitelji_pravo prednosti

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: 

branitelji_popis dokaza za ostvarivanje prava predno

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se : neposredno, elektroničkom poštom  s naznakom „Za natječaj“ ili poštom na adresu školske ustanove :

Osnovna  škola  „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, Labin 52220, s naznakom “Za natječaj”.

Rok za prijavu kandidata/kinja je osam (8) dana od dana objave natječaja .

Natječaj važi od dana 04. – 12.09.2024. godine.

Prijavljenim kandidatom na natječaj smatra se osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja te koja podnese vlastoručno potpisanu, pravodobnu i potpunu prijavu.

Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima, odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja, dužni su pristupiti vrednovanju prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.

Za kandidata koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.

Povjerenstvo za vrednovanje kandidata (dalje: Povjerenstvo) imenuje ravnatelj.

Povjerenstvo utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, a čije su prijave pravodobne, potpune i vlastoručno potpisane. Kandidate s te liste upućuje u postupak vrednovanja.

Školska ustanova  će na web stranicama objaviti obavijest i upute kandidatima o vremenu i mjestu održavanja vrednovanja .

Kandidati prijavom na natječaj daju privolu OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.

Rezultati natječaja bit će objavljeni na web stranici škole http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/

te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.

Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

Ravnatelj :

Miro Alilović, prof., savjetnik

_______________________________

MP

KLASA: 112-02 /24-01/06

URBROJ:  2163-4-10-24-1

Labin, 04. rujna 2024. godine

Republika Hrvatska

Istarska županija

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin

Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234

e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr

KLASA: 112-02 /24-01/05

URBROJ:  2163-4-10-24-1

Labin, 22. kolovoza 2024. godine

U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju IV (RAST IV)“  koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VII.““ temeljem poziva Europskog socijalnog fonda plus (ESF+) u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027., a sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 85/2024.), Zakonu o osobnoj asistenciji (NN 71/2023.) i važećim aktima Škole

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin kao partner u projektu raspisuje

JAVNI POZIV

za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju

Radno mjesto:  POMOĆNIK/CA U NASTAVI

Broj traženih osoba:5

  • Mjesto rada:  Labin, OŠ “Ivo Lola Ribar” Labin
Razred 2024/2025.Traži se uključivanje:Broj sati tjedno
 1.r.pomoćnika u nastavi za jednog učenika 24
 3. r.pomoćnika u nastavi za jednog učenika 26
 7.r.pomoćnika u nastavi za jednog učenika 32
 6.r.pomoćnika u nastavi zajednog učenika28
 5.r.pomoćnika u nastavi zajednog učenika28
  • Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2024./2025.

UVJETI:

  • Pomoćnik u nastavi mora biti punoljetna zdravstveno sposobna osoba
  • Pomoćnik u nastavi mora imati najmanje razinu obrazovanja 4.2 HKO-a (minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje). 
  • Pomoćnik u nastavi mora imati završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi. Iznimno, pomoćnik u nastavi može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završenog programa obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi ako je do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji završila edukaciju za pomoćnika u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati i ispunjava ostale uvjete za pomoćnika u nastavi propisane ovim Zakonom. Iznimno, pomoćnik u nastavi može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završene najmanje razine obrazovanja 4.2 HKO-a, ali ispunjava uvjet završenu najmanje razinu obrazovanja 4.1 HKO-a i ima završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi, ako na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
  • Pomoćnik u nastavi ne može pružati potporu tijekom odgojno-obrazovnog procesa svom članu obitelji, osim kada na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
  • Pomoćnik u nastavi ne smije biti osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela
  • Zadovoljavanje posebnih uvjeta propisanih člankom 105. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (”Narodne novine” broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23 i 156/23).

OPIS POSLOVA:

Cilj potpore pomoćnika u nastavi i stručnoga komunikacijskog posrednika je izjednačavanje mogućnosti učenika u svrhu osiguravanja njemu primjerenog odgoja i obrazovanja s tendencijom osamostaljivanja i sudjelovanja učenika u školskoj sredini.

Poslovi pomoćnika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, potpora u kretanju, potpora pri uzimanju hrane i pića, potpora u obavljanju higijenskih potreba, potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima i stručnim suradnicima te vršnjacima  učenika u razredu, poslovi prema zaduženju ravnatelja ustanove nakon završetka nastavne godine i drugi poslovi sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 85/2024.).

S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu od dana 01. rujna 2024. godine do kraja školske 2024./2025.godine, a kojim će se definirati međusobna prava i obveze.

U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.

Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:

  • Životopis
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba / diploma)
  • presliku dokaza o državljanstvu
  • rodni list,
  • elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu
  • uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 106 Zakona o  odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), ne starije od 3 mjeseca
  • potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.

Na natječaj se mogu pod jednakim uvjetima javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08. i 69/17.).

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

Slijedom navedenoga:

  • kandidat/kinja koji se  pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21,156/23), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj  121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.

Kandidat koji je stekao inozemnu obrazovnu kvalifikaciju u inozemstvu dužan je u prijavi na natječaj priložiti i rješenje Agencije za znanost i visoko obrazovanje o stručnom priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije u skladu sa Zakonom o priznavanju inozemnih obrazovnih kvalifikacija (NN 69/22,) te u skladu  Zakona o reguliranim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija (Narodne novine, broj 82/15, 70/19, 47/20, 123/23), rješenje Ministarstva znanosti i obrazovanja o priznavanju inozemne stručne kvalifikacije radi pristupa reguliranoj profesiji.

U skladu s uredbom Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. travnja 2016. godine te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18), svi kandidati u predmetnom natječaju podnošenjem prijave daju svoju suglasnost (privolu) Osnovnoj školi „Ivo Lola Ribar“ Labin da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu potrebe provedbe natječaja sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka te da ih može objaviti na oglasnim pločama i web stranicama školske ustanove

Rok za podnošenje prijava je osam (8) dana od dana objave Javnog poziva zaključno s  danom 30. kolovoza 2024. godine.

Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se:

  • poštanskom pošiljkom na adresu školske ustanove:

Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, 52220 Labin, s naznakom za „Za javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi“   

Prijavu je potrebno poslati s  naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.

Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Javnom pozivu te koja je vlastoručno potpisana.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.

Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju. Od 1. srpnja 2024. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih više ne priznaje edukaciju od 20 sati za pomoćnike u nastavi. Sukladno uputama Ministarstva pomoćnik u nastavi mora imati završen program obrazovanja odraslih, iznimno edukaciju od 20 sati ako je završena do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji. Program osposobljavanja će se održati ukoliko bude postojala potreba i interes.

Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.

Rezultati Javnog poziva biti će objavljeni na web stranici školske ustanove te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.

Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana školska ustanova.

Ravnatelj školske ustanove:

Miro Alilović, prof., savjetnik

________________________________

MP

Skip to content