JAVNI POZIV za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin
Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234
e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr
KLASA: 112-02 /24-01/09
URBROJ: 2163-4-10-24-1
Labin, 10. prosinca 2024. godine
U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju IV (RAST IV)“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VII.““ temeljem poziva Europskog socijalnog fonda plus (ESF+) u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027., a sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 85/2024.), Zakonu o osobnoj asistenciji (NN 71/2023.) i važećim aktima Škole
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin kao partner u projektu raspisuje
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI
Broj traženih osoba:5
- Mjesto rada: Labin
Naziv i sjedište rada : Osnovna škola “Ivo Lola Ribar” Labin, Rudarska 9, 52220 Labin
Razred: 7.r.
Traži se uključivanje: pomoćnika/ce u nastavi za jednog učenika
Broj sati tjedno: 32
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2024./2025.
UVJETI:
- Pomoćnik u nastavi mora biti punoljetna zdravstveno sposobna osoba
- Pomoćnik u nastavi mora imati najmanje razinu obrazovanja 4.2 HKO-a (minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje).
- Pomoćnik u nastavi mora imati završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi. Iznimno, pomoćnik u nastavi može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završenog programa obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi ako je do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji završila edukaciju za pomoćnika u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati i ispunjava ostale uvjete za pomoćnika u nastavi propisane ovim Zakonom. Iznimno, pomoćnik u nastavi može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završene najmanje razine obrazovanja 4.2 HKO-a, ali ispunjava uvjet završenu najmanje razinu obrazovanja 4.1 HKO-a i ima završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi, ako na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
- Pomoćnik u nastavi ne može pružati potporu tijekom odgojno-obrazovnog procesa svom članu obitelji, osim kada na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
- Pomoćnik u nastavi ne smije biti osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela
- Zadovoljavanje posebnih uvjeta propisanih člankom 105. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (”Narodne novine” broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23 i 156/23).
OPIS POSLOVA:
Cilj potpore pomoćnika u nastavi i stručnoga komunikacijskog posrednika je izjednačavanje mogućnosti učenika u svrhu osiguravanja njemu primjerenog odgoja i obrazovanja s tendencijom osamostaljivanja i sudjelovanja učenika u školskoj sredini.
Poslovi pomoćnika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, potpora u kretanju, potpora pri uzimanju hrane i pića, potpora u obavljanju higijenskih potreba, potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima i stručnim suradnicima te vršnjacima učenika u razredu, poslovi prema zaduženju ravnatelja ustanove nakon završetka nastavne godine i drugi poslovi sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 85/2024.).
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju nakon provedene procedure sklopit će se pisani ugovor o radu do kraja školske 2024./2025.godine, a kojim će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.
Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- Životopis
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba / diploma)
- presliku dokaza o državljanstvu
- rodni list,
- elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu
- uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 106 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), ne starije od 3 mjeseca
- potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.
Na natječaj se mogu pod jednakim uvjetima javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08. i 69/17.).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.
Slijedom navedenoga:
- kandidat/kinja koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21,156/23), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.
Kandidat koji je stekao inozemnu obrazovnu kvalifikaciju u inozemstvu dužan je u prijavi na natječaj priložiti i rješenje Agencije za znanost i visoko obrazovanje o stručnom priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije u skladu sa Zakonom o priznavanju inozemnih obrazovnih kvalifikacija (NN 69/22,) te u skladu Zakona o reguliranim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija (Narodne novine, broj 82/15, 70/19, 47/20, 123/23), rješenje Ministarstva znanosti i obrazovanja o priznavanju inozemne stručne kvalifikacije radi pristupa reguliranoj profesiji.
U skladu s uredbom Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. travnja 2016. godine te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18), svi kandidati u predmetnom natječaju podnošenjem prijave daju svoju suglasnost (privolu) Osnovnoj školi „Ivo Lola Ribar“ Labin da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu potrebe provedbe natječaja sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka te da ih može objaviti na oglasnim pločama i web stranicama školske ustanove
Rok za podnošenje prijava je osam (8) dana od dana objave Javnog poziva zaključno s danom 18. prosinca 2024. godine.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se:
- poštanskom pošiljkom na adresu školske ustanove:
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, 52220 Labin, s naznakom za „Za javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi“
- elektroničkom poštom na ured@os-ilribar-labin.skole.hr
Prijavu je potrebno poslati s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Javnom pozivu te koja je vlastoručno potpisana.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju. Od 1. srpnja 2024. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih više ne priznaje edukaciju od 20 sati za pomoćnike u nastavi. Sukladno uputama Ministarstva pomoćnik/ca u nastavi mora imati završen program obrazovanja odraslih, iznimno edukaciju od 20 sati ako je završena do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji. Program osposobljavanja će se održati ukoliko bude postojala potreba i interes.
Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
Rezultati Javnog poziva biti će objavljeni na web stranici školske ustanove te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.
Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.
Radni odnos sa Školom ustanovom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana školska ustanova.
Ravnatelj školske ustanove:
Miro Alilović, prof., savjetnik
________________________________
N A T J E Č A J za popunu radnog mjesta
Temeljem odredbi Zakona o radu (NN br. 93/14,127/17,98/19, 151/22, 64/23), članka 107 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), Pravilnika o radu školske ustanove te Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja, Osnovna škola ” Ivo Lola Ribar ” Labin, Rudarska 9, Labin, OIB:61381578764, objavljuje
N A T J E Č A J
za popunu radnog mjesta
- UČITELJ/ICA ENGLESKOG JEZIKA (M/Ž)
- 1 ( jedan ) izvršitelj / ica, na neodređeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena
Mjesto rada: Labin
UVJETI:
Osoba koja zasniva radni odnos u školskoj ustanovi mora ispunjavati opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu i posebne uvjete sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i drugim propisima.
Posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u Školi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima su poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada, odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada propisana od ministra znanosti i obrazovanja.
Uvjeti i odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja za odgojno obrazovne radnike – učitelje i stručne suradnike propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te Pravilnikom o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi.
Odgojno-obrazovni radnici obvezni su imati stečene pedagoške kompetencije: pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje, odnosno steći te kompetencije u roku propisanom Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.
Ako se ne može zasnovati radni odnos s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja i koja ima stečene pedagoške kompetencije, radni odnos može se zasnovati s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja, a nema potrebne pedagoške kompetencije uz uvjet stjecanja tih kompetencija u roku propisanom Zakonom.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidati/kinje su obvezni priložiti :
- Životopis
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi (diploma)
- presliku dokaza o državljanstvu
- elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu
- uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneno postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 106 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), ne starije od 3 mjeseca
Uz prijavu nije potrebno dostavljati originalne dokumente niti ovjerene preslike, a nakon izbora kandidata/kinje predočit će se izvornik.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Kandidatima se neće vraćati natječajna dokumentacija.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13 Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08, 69/17).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.
Slijedom navedenoga:
-kandidat/kinja koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48 f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9 Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103 stavak 1 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
branitelji_ostvarivanje prava prednosti
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
branitelji_popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se : neposredno, elektroničkom poštom s naznakom „Za natječaj“ ili poštom na adresu školske ustanove :
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, Labin 52220, s naznakom “Za natječaj”.
Rok za prijavu kandidata/kinja je osam (8) dana od dana objave natječaja .
Natječaj važi od dana 22. – 30. 11. 2024. godine.
Prijavljenim kandidatom na natječaj smatra se osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja te koja podnese vlastoručno potpisanu, pravodobnu i potpunu prijavu.
Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima, odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja, dužni su pristupiti vrednovanju prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.
Za kandidata koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.
Povjerenstvo za vrednovanje kandidata (dalje: Povjerenstvo) imenuje ravnatelj.
Povjerenstvo utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, a čije su prijave pravodobne, potpune i vlastoručno potpisane. Kandidate s te liste upućuje u postupak vrednovanja.
Školska ustanova će na web stranicama objaviti obavijest i upute kandidatima o vremenu i mjestu održavanja vrednovanja .
Kandidati prijavom na natječaj daju privolu OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.
Rezultati natječaja bit će objavljeni na web stranici škole http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/
te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.
Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.
Ravnatelj :
Miro Alilović, prof., savjetnik
_______________________________
MP
KLASA: 112-02 /24-01/08
URBROJ: 2163-4-10-24-1
Labin, 22. studeni 2024. godine
OBAVIJEST O IZBORU KANDIDATA/KINJA PO OBJAVLJENOM NATJEČAJU OD DANA 07.10. – 15. 10. 2024. godine
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin
Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234
e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr
KLASA: 112-02 /24-01/07
URBROJ: 2163-4-10-24-8
Labin, 08.11.2024.
OBAVIJEST O IZBORU KANDIDATA/KINJA
PO OBJAVLJENOM NATJEČAJU
OD DANA 07.10. – 15. 10. 2024. godine
KANDIDATIMA
-SVIMA-
Obavještavaju se kandidati/kinje koji su dostavili prijave na natječaj objavljen dana 07.10.– 15.10.2024. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ( Burza rada ) i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, o rezultatima provedenog natječaja za popunu radnih mjesta:
- UČITELJ/ICA ZA RAD U PRODUŽENOM BORAVKU
- 3 ( tri ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, do kraja nastavne godine 2024./2025.
- 2 ( dva ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad, a najduže do kraja nastavne godine 2024./2025.
- KUHAR–SLASTIČAR 2
- 1 (jedan ) izvršitelj / ica na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad
Temeljem Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, provedenog postupka vrednovanja i Izvješća Povjerenstva za procjenu i vrednovanje kandidata za zapošljavanje, na prijedlog ravnatelja i uz suglasnost Školskog odbora, na održanoj sjednici dana
31. listopada 2024. godine izabrani su kandidat/kinja kako slijedi:
Ad. 1) – Elis Zahtila, mag. primarnog obrazovanja
– Alison Farkaš, mag. primarnog obrazovanja
– Karla Batelić Bečiri, mag. primarnog obrazovanja
– Nicol Načinović, mag. likovne pedagogije
– Lea Rašek, mag. primarnog obrazovanja
Ad. 2) – Selma Hasanović
Zahvaljujemo svim prijavljenim kandidatima/kinjama na iskazanom interesu za rad u OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.
S poštovanjem,
Ravnatelj:
Miro Alilović, prof., savjetnik
_________________________________
MP
POZIV KANDIDATIMA/KINJAMA NA RAZGOVOR ( INTERVJU )
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin
Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234
e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr
Temeljem članka 11 Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja Povjerenstvo za vrednovanje kandidata Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin ( u daljnjem tekstu: Povjerenstvo ) objavljuje
POZIV KANDIDATIMA/KINJAMA NA RAZGOVOR
( INTERVJU )
Natječaj za popunu radnih mjesta objavljen je dana 07.10.2024. godine (KLASA: 112-02 /24-01/07; URBROJ:2163-4-10-24-1) na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin.
Istek roka za podnošenje prijava bio je dana 15.10.2024. godine
Povjerenstvo poziva na razgovor ( intervju ) kandidate koji su dostavili pravovremenu i potpunu prijavu za popunu radnog mjesta.
Razgovor ( intervju ) s kandidatima/kinjama za popunu radnih mjesta održati će se u prostorijama Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, Labin dana 29. listopada 2024. godine (utorak) prema sljedećem rasporedu:
- UČITELJ/ICA ZA RAD U PRODUŽENOM BORAVKU
- 3 ( tri ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, do kraja nastavne godine 2024./2025.
- 2 ( dva ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad, a najduže do kraja nastavne godine 2024./2025.
REDNI BROJ | IME I PREZIME KANDIDATA/KINJE | VRIJEME DOLASKA |
1. | Alison Farkaš | 8.15 |
2. | Lea Rašek | 8.30 |
3. | Nicol Načinović | 8.45 |
4. | Elis Zahtila | 9.00 |
5. | Karla Batelić Bečiri | 9.15 |
6. | Diana Jugovac | 9.30 |
- KUHAR–SLASTIČAR 2
- 1 (jedan ) izvršitelj / ica na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad
REDNI BROJ | IME I PREZIME KANDIDATA/KINJE | VRIJEME DOLASKA |
1. | Selma Hasanović | 9.45 |
Za kandidata/kinju koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao/la od prijave na natječaj te se više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.
PRAVILA VREDNOVANJA: Kandidati/kinje su dužni ponijeti sa sobom osobnu iskaznicu ili drugu identifikacijsku javnu ispravu na temelju koje se utvrđuje identitet osobe prije provjere.
Nakon utvrđivanja identiteta, Povjerenstvo će započeti s prozivanjem kandidata i provjerom.
Bodovanje je u rasponu od 0-5.
Povjerenstvo u razgovoru s kandidatom vrednuje znanja, sposobnosti, očekivanja, interese te motivaciju za rad u školskoj ustanovi.
Nakon obavljenog razgovora (intervjua) Povjerenstvo utvrđuje rezultat provjere za svakog kandidata/kinju te utvrđuje rang listu prema ostvarenom ukupnom zbroju bodova članova Povjerenstva.
Povjerenstvo će rezultate provjere objaviti na web stranici Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/ u rubrici pod nazivom „NATJEČAJI“.
POVJERENSTVO ZA VREDNOVANJE KANDIDATA/KINJA
_________________________________________________
MP
KLASA: 112-02/24-01/7
URBROJ:2163-4-10-24-4
Labin, 24.10.2024.
N A T J E Č A J za popunu radnog mjesta
Temeljem odredbi Zakona o radu (NN br. 93/14,127/17,98/19, 151/22, 64/23), članka 107 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), Pravilnika o radu školske ustanove te Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja, Osnovna škola ” Ivo Lola Ribar ” Labin, Rudarska 9, Labin, OIB:61381578764, objavljuje
N A T J E Č A J
za popunu radnog mjesta
- UČITELJ/ICA ZA RAD U PRODUŽENOM BORAVKU
- 3 ( tri ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, do kraja nastavne godine 2024./2025.
- 2 ( dva ) izvršitelja / ice, na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad, a najduže do kraja nastavne godine 2024./2025.
- KUHAR–SLASTIČARA 2
- 1 (jedan ) izvršitelj / ica na određeno puno radno vrijeme, 40 sati tjednog radnog vremena, zamjena za bolovanje do povratka zaposlenika/ce na rad
Mjesto rada: Labin
UVJETI:
Osoba koja zasniva radni odnos u školskoj ustanovi mora ispunjavati opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu i posebne uvjete sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i drugim propisima.
Posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u Školi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima su poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada, odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada propisana od ministra znanosti i obrazovanja.
Uvjeti i odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja za odgojno obrazovne radnike – učitelje i stručne suradnike propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te Pravilnikom o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi.
Odgojno-obrazovni radnici obvezni su imati stečene pedagoške kompetencije: pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje, odnosno steći te kompetencije u roku propisanom Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.
Ako se ne može zasnovati radni odnos s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja i koja ima stečene pedagoške kompetencije, radni odnos može se zasnovati s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja, a nema potrebne pedagoške kompetencije uz uvjet stjecanja tih kompetencija u roku propisanom Zakonom.
Za radno mjesto pod red. br. 2 uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu i posebnim uvjetima sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i drugim propisima, osoba mora ispunjavati i uvjet :
• završena srednja škola – program kuhar odnosno KV kuhar ili srednja stručna sprema i završen tečaj higijenskog minimuma.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidati/kinje su obvezni priložiti :
- Životopis
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi (diploma)
- presliku dokaza o državljanstvu
- elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu
- uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneno postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 106 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), ne starije od 3 mjeseca
Uz prijavu nije potrebno dostavljati originalne dokumente niti ovjerene preslike, a nakon izbora kandidata/kinje predočit će se izvornik.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Kandidatima se neće vraćati natječajna dokumentacija.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13 Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08, 69/17).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.
Slijedom navedenoga:
-kandidat/kinja koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48 f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9 Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103 stavak 1 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
branitelji_popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošaljavanju
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se : neposredno, elektroničkom poštom s naznakom „Za natječaj“ ili poštom na adresu školske ustanove :
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, Labin 52220, s naznakom “Za natječaj”.
Rok za prijavu kandidata/kinja je osam (8) dana od dana objave natječaja .
Natječaj važi od dana 07. – 15. 10. 2024. godine.
Prijavljenim kandidatom na natječaj smatra se osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja te koja podnese vlastoručno potpisanu, pravodobnu i potpunu prijavu.
Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima, odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja, dužni su pristupiti vrednovanju prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.
Za kandidata koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.
Povjerenstvo za vrednovanje kandidata (dalje: Povjerenstvo) imenuje ravnatelj.
Povjerenstvo utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, a čije su prijave pravodobne, potpune i vlastoručno potpisane. Kandidate s te liste upućuje u postupak vrednovanja.
Školska ustanova će na web stranicama objaviti obavijest i upute kandidatima o vremenu i mjestu održavanja vrednovanja .
Kandidati prijavom na natječaj daju privolu OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.
Rezultati natječaja bit će objavljeni na web stranici škole http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/
te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.
Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.
Ravnatelj :
Miro Alilović, prof., savjetnik
_______________________________
MP
KLASA: 112-02 /24-01/07
URBROJ: 2163-4-10-24-1
Labin, 07. listopad 2024. godine
OBAVIJEST O IZBORU KANDIDATA/KINJA PO OBJAVLJENOM NATJEČAJU OD DANA 04.09. – 12.09.2024. GODINE
Republika Hrvatska
Istarska županija
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin
Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234
e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr
KLASA: 112-02 /24-01/06
URBROJ: 2163-4-10-24-8
Labin, 07.10.2024.
OBAVIJEST O IZBORU KANDIDATA/KINJA
PO OBJAVLJENOM NATJEČAJU
OD DANA 04.09. – 12.09.2024. GODINE
KANDIDATIMA
-SVIMA-
Obavještavaju se kandidati/kinje koji su dostavili prijave na natječaj objavljen dana 04.09. – 12.09.2024. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
( Burza rada ) i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, o rezultatima provedenog natječaja za popunu radnih mjesta:
- Stručni suradnik/ca – školski knjižničar/ka
– 1 izvršitelj/ica, nepuno (4h/dan) i neodređeno radno vrijeme
Temeljem Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, provedenog postupka vrednovanja i Izvješća Povjerenstva za procjenu i vrednovanje kandidata za zapošljavanje, na prijedlog ravnatelja i uz suglasnost Školskog odbora, na održanoj sjednici dana 04. listopada 2024. godine izabrana je kandidat/kinja :
- Slavica Maršić, dipl. bibliotekarica
Zahvaljujemo svim prijavljenim kandidatima/kinjama na iskazanom interesu za rad u
OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.
S poštovanjem,
Ravnatelj:
Miro Alilović, prof., savjetnik
_________________________________
MP
Republika Hrvatska
Istarska županija
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin
Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234
e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr
Temeljem članka 11 Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja Povjerenstvo za vrednovanje kandidata Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin ( u daljnjem tekstu: Povjerenstvo ) objavljuje
POZIV KANDIDATIMA/KINJAMA NA RAZGOVOR
( INTERVJU )
Povjerenstvo poziva na razgovor ( intervju ) kandidate koji su dostavili pravovremenu i potpunu prijavu za popunu radnog mjesta:
- Stručni suradnik/ca – školski knjižničar/ka – 1 izvršitelj/ica, nepuno (4h/dan) i neodređeno radno vrijeme
Natječaj za popunu radnih mjesta objavljen dana 04.09.2024. godine (KLASA: 112-02/24-01/06; URBROJ:2163-4-10-24-1) na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin.
Istek roka za podnošenje prijava bio je dana 12.09.2024. godine.
Razgovor ( intervju ) s kandidatima/kinjama za popunu radnih mjesta održati će se u prostorijama Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, Labin dana 26. rujna 2024. godine ( četvrtak ) prema sljedećem rasporedu:
REDNI BROJ | IME I PREZIME KANDIDATA/KINJE | VRIJEME DOLASKA |
1. | Slavica Maršić | 8.30 |
2. | Višnja Levak | 8.45 |
Za kandidata/kinju koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao/la od prijave na natječaj te se više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.
PRAVILA VREDNOVANJA:
Kandidati/kinje su dužni ponijeti sa sobom osobnu iskaznicu ili drugu identifikacijsku javnu ispravu na temelju koje se utvrđuje identitet osobe prije provjere. Nakon utvrđivanja identiteta, Povjerenstvo će započeti s prozivanjem kandidata i provjerom.
Bodovanje je u rasponu od 0-5.
Povjerenstvo u razgovoru s kandidatom vrednuje znanja, sposobnosti, očekivanja, interese te motivaciju za rad u školskoj ustanovi.
Nakon obavljenog razgovora (intervjua) Povjerenstvo utvrđuje rezultat provjere za svakog kandidata/kinju te utvrđuje rang listu prema ostvarenom ukupnom zbroju bodova članova Povjerenstva.
Povjerenstvo će rezultate provjere objaviti na web stranici Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/ u rubrici pod nazivom „NATJEČAJI“.
POVJERENSTVO ZA VREDNOVANJE KANDIDATA/KINJA
_____________________________________________
MP
KLASA: 112-02/24-01/6
URBROJ:2163-4-10-24-4
Labin, 26.09.2024.
Republika Hrvatska
Istarska županija
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin
Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234
e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr
KLASA: 112-02 /24-01/05
URBROJ: 2163-4-10-24-2
Labin, 10.09.2024.
OBAVIJEST O IZBORU KANDIDATA/KINJA
PO OBJAVLJENOM JAVNOM POZIVU ZA RADNO MJESTO
POMOĆNIK/CA U NASTAVI
KANDIDATIMA
-SVIMA-
Obavještavaju se kandidati/kinje koji su dostavili prijave na javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju o rezultatima provedenog javnog poziva.
Javni poziv je objavljen dana 22.-30.08.2024. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ( Burza rada ) i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin.
Broj traženih osoba:5
Na prijedlog ravnatelja i uz suglasnost Školskog odbora, na održanoj sjednici dana 6./7. rujna 2024. godine izabrani su kandidati/kinje kako slijedi:
1. Izabel Nikolić
2. Doris Rumin
3. Melita Škopac
4. Amina Mešanović
5. Katija Ćus
Zahvaljujemo svim prijavljenim kandidatima/kinjama na iskazanom interesu za rad u
OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.
S poštovanjem,
Ravnatelj:
Miro Alilović, prof., savjetnik
_________________________________
MP
Temeljem odredbi Zakona o radu (NN br. 93/14,127/17,98/19, 151/22, 64/23), članka 107 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), Pravilnika o radu školske ustanove te Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja, Osnovna škola ” Ivo Lola Ribar ” Labin, Rudarska 9, Labin, OIB:61381578764, objavljuje
N A T J E Č A J
za popunu radnog mjesta
- Stručni suradnik/ca – školski knjižničar/ka – 1 izvršitelj/ica, nepuno (4h/dan) i neodređeno radno vrijeme
Mjesto rada: Labin
UVJETI:
Osoba koja zasniva radni odnos u školskoj ustanovi mora ispunjavati opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu i posebne uvjete sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i drugim propisima.
Posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u Školi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima su poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada, odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada propisana od ministra znanosti i obrazovanja.
Uvjeti i odgovarajuća vrsta i razina obrazovanja za odgojno obrazovne radnike – učitelje i stručne suradnike propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te Pravilnikom o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi.
Odgojno-obrazovni radnici obvezni su imati stečene pedagoške kompetencije: pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičko obrazovanje, odnosno steći te kompetencije u roku propisanom Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.
Ako se ne može zasnovati radni odnos s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja i koja ima stečene pedagoške kompetencije, radni odnos može se zasnovati s osobom koja ima odgovarajuću razinu i vrstu obrazovanja, a nema potrebne pedagoške kompetencije uz uvjet stjecanja tih kompetencija u roku propisanom Zakonom.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidati/kinje su obvezni priložiti :
- Životopis
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi (diploma)
- presliku dokaza o državljanstvu
- elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu
- uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneno postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 106 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), ne starije od 3 mjeseca
Uz prijavu nije potrebno dostavljati originalne dokumente niti ovjerene preslike, a nakon izbora kandidata/kinje predočit će se izvornik.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Kandidatima se neće vraćati natječajna dokumentacija.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13 Zakona o ravnopravnosti spolova
(NN 82/08, 69/17).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.
Slijedom navedenoga:
-kandidat/kinja koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48 f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9 Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103 stavak 1 Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49 Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:
branitelji_popis dokaza za ostvarivanje prava predno
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se : neposredno, elektroničkom poštom s naznakom „Za natječaj“ ili poštom na adresu školske ustanove :
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, Labin 52220, s naznakom “Za natječaj”.
Rok za prijavu kandidata/kinja je osam (8) dana od dana objave natječaja .
Natječaj važi od dana 04. – 12.09.2024. godine.
Prijavljenim kandidatom na natječaj smatra se osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja te koja podnese vlastoručno potpisanu, pravodobnu i potpunu prijavu.
Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima, odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja, dužni su pristupiti vrednovanju prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin.
Za kandidata koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.
Povjerenstvo za vrednovanje kandidata (dalje: Povjerenstvo) imenuje ravnatelj.
Povjerenstvo utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, a čije su prijave pravodobne, potpune i vlastoručno potpisane. Kandidate s te liste upućuje u postupak vrednovanja.
Školska ustanova će na web stranicama objaviti obavijest i upute kandidatima o vremenu i mjestu održavanja vrednovanja .
Kandidati prijavom na natječaj daju privolu OŠ „Ivo Lola Ribar“ Labin za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.
Rezultati natječaja bit će objavljeni na web stranici škole http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/
te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.
Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.
Ravnatelj :
Miro Alilović, prof., savjetnik
_______________________________
MP
KLASA: 112-02 /24-01/06
URBROJ: 2163-4-10-24-1
Labin, 04. rujna 2024. godine
Republika Hrvatska
Istarska županija
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin
Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234
e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr
KLASA: 112-02 /24-01/05
URBROJ: 2163-4-10-24-1
Labin, 22. kolovoza 2024. godine
U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju IV (RAST IV)“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VII.““ temeljem poziva Europskog socijalnog fonda plus (ESF+) u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027., a sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 85/2024.), Zakonu o osobnoj asistenciji (NN 71/2023.) i važećim aktima Škole
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin kao partner u projektu raspisuje
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI
Broj traženih osoba:5
- Mjesto rada: Labin, OŠ “Ivo Lola Ribar” Labin
Razred 2024/2025. | Traži se uključivanje: | Broj sati tjedno |
1.r. | pomoćnika u nastavi za jednog učenika | 24 |
3. r. | pomoćnika u nastavi za jednog učenika | 26 |
7.r. | pomoćnika u nastavi za jednog učenika | 32 |
6.r. | pomoćnika u nastavi zajednog učenika | 28 |
5.r. | pomoćnika u nastavi zajednog učenika | 28 |
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2024./2025.
UVJETI:
- Pomoćnik u nastavi mora biti punoljetna zdravstveno sposobna osoba
- Pomoćnik u nastavi mora imati najmanje razinu obrazovanja 4.2 HKO-a (minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje).
- Pomoćnik u nastavi mora imati završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi. Iznimno, pomoćnik u nastavi može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završenog programa obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi ako je do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji završila edukaciju za pomoćnika u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati i ispunjava ostale uvjete za pomoćnika u nastavi propisane ovim Zakonom. Iznimno, pomoćnik u nastavi može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završene najmanje razine obrazovanja 4.2 HKO-a, ali ispunjava uvjet završenu najmanje razinu obrazovanja 4.1 HKO-a i ima završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi, ako na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
- Pomoćnik u nastavi ne može pružati potporu tijekom odgojno-obrazovnog procesa svom članu obitelji, osim kada na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
- Pomoćnik u nastavi ne smije biti osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela
- Zadovoljavanje posebnih uvjeta propisanih člankom 105. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (”Narodne novine” broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23 i 156/23).
OPIS POSLOVA:
Cilj potpore pomoćnika u nastavi i stručnoga komunikacijskog posrednika je izjednačavanje mogućnosti učenika u svrhu osiguravanja njemu primjerenog odgoja i obrazovanja s tendencijom osamostaljivanja i sudjelovanja učenika u školskoj sredini.
Poslovi pomoćnika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, potpora u kretanju, potpora pri uzimanju hrane i pića, potpora u obavljanju higijenskih potreba, potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima i stručnim suradnicima te vršnjacima učenika u razredu, poslovi prema zaduženju ravnatelja ustanove nakon završetka nastavne godine i drugi poslovi sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 85/2024.).
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu od dana 01. rujna 2024. godine do kraja školske 2024./2025.godine, a kojim će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.
Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- Životopis
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi (svjedodžba / diploma)
- presliku dokaza o državljanstvu
- rodni list,
- elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radno-pravnom statusu
- uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 106 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23), ne starije od 3 mjeseca
- potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.
Na natječaj se mogu pod jednakim uvjetima javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08. i 69/17.).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.
Slijedom navedenoga:
- kandidat/kinja koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21,156/23), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.
Kandidat koji je stekao inozemnu obrazovnu kvalifikaciju u inozemstvu dužan je u prijavi na natječaj priložiti i rješenje Agencije za znanost i visoko obrazovanje o stručnom priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije u skladu sa Zakonom o priznavanju inozemnih obrazovnih kvalifikacija (NN 69/22,) te u skladu Zakona o reguliranim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija (Narodne novine, broj 82/15, 70/19, 47/20, 123/23), rješenje Ministarstva znanosti i obrazovanja o priznavanju inozemne stručne kvalifikacije radi pristupa reguliranoj profesiji.
U skladu s uredbom Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. travnja 2016. godine te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18), svi kandidati u predmetnom natječaju podnošenjem prijave daju svoju suglasnost (privolu) Osnovnoj školi „Ivo Lola Ribar“ Labin da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu potrebe provedbe natječaja sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka te da ih može objaviti na oglasnim pločama i web stranicama školske ustanove
Rok za podnošenje prijava je osam (8) dana od dana objave Javnog poziva zaključno s danom 30. kolovoza 2024. godine.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se:
- poštanskom pošiljkom na adresu školske ustanove:
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, 52220 Labin, s naznakom za „Za javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi“
- elektroničkom poštom na ured@os-ilribar-labin.skole.hr
Prijavu je potrebno poslati s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Javnom pozivu te koja je vlastoručno potpisana.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju. Od 1. srpnja 2024. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih više ne priznaje edukaciju od 20 sati za pomoćnike u nastavi. Sukladno uputama Ministarstva pomoćnik u nastavi mora imati završen program obrazovanja odraslih, iznimno edukaciju od 20 sati ako je završena do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji. Program osposobljavanja će se održati ukoliko bude postojala potreba i interes.
Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
Rezultati Javnog poziva biti će objavljeni na web stranici školske ustanove te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.
Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.
Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana školska ustanova.
Ravnatelj školske ustanove:
Miro Alilović, prof., savjetnik
________________________________
MP