2014-11-21 11:03:37

21. literarni susret «Ca je ča»

18.studenog u 18,00 održan je u Gradskoj knjižnici Labin 21.literarni natječaj «Ca je ča» na kojemu se i ove godine okupio veliki broj dječjih i odraslih pjesnika na labinskoj cakavici/čakavici te mnogobrojna publika koja je sve s oduševljenjem pratila. Na natječaj je pristiglo 75 radova učenika osnovnih škola, 5 radova jedne učenice srednje škole, te 32 rada u kategoriji odrasli. Povjerenstvo je imalo vrlo težak zadatak izabrati koje radove odabrati za čitanje te koje nagraditi jer kako kažu ove je godine Labinština očito bila poprilično inspirirana za  pisanje po domoće. U kategoriji mlađih razreda čitali su: Gabriel Lordan Blašković, 3.razred matične škole, pjesma Gardelin, David Sandić, 3.razred matične škole, pjesma Namoron, učenik Ivan Dundara, 3.razred matične škole, pjesma Ni me volja, te Eric Prajz, učenik 3.razreda matične škole s pjesmom Doš. Mentorica svih četiriju radova je učiteljica Vesna Brenčić. No, to nije sve – na čitanje je pozvan i učenik PŠ Vinež, Simon Franković, pod mentorstvom učiteljice Gordane Dropulić s pjesmom Cio. U kategoriji mlađih razreda nagrađen je Eric Prajz s pjesmom Doš, koji je osvojio drugo mjesto, a mentorica mu je učiteljica Vesna Brenčić. OŠ iz Potpićna je ove godine očito vrlo inspirirana jer je sve nagrade u kategoriji viših razreda odnijela upravo ta škola i to sve pod mentorstvom učitelja Dalibora Švića. U kategoriji odraslih pristigla su 32 rada, a 5 radova je izabrano za čitanje. Među njima je i naša draga kolegica i učiteljica razredne nastave, uvijek inspirirana Gordana Dropulić koja se predstavila svojom pjesmom Suma sobon. Za svoj je rad i nagrađena trećim mjestom, a kako joj to nije prva nagrada, sigurni smo da će i ubuduće redati svoje literarne uspjehe.

Zahvaljujemo svim sudionicima iz naše škole na uloženom trudu, čestitamo nagrađenima i njihovim mentoricama sa željom da ih inspiracija za pisanje na cakavici nikada ne napusti.

Galeriju fotografija pogledajte OVDJE.


Osnovna škola "Ivo Lola Ribar" Labin