2014-03-31 08:26:45 Budimo prijatelji Učenici 5. a razreda zajedno sa svojom razrednicom Katijom Tefik-Baćac posjetili su Centar „Liče Faraguna“ u sklopu projekta „Budimo prijatelji“ koji se ostvaruje već četvrtu godinu za redom. Ove školske godine učenici 5.a razreda odlučili su svoje posjete Centru ostvariti u poslijepodnevnim satima, kroz raznovrsne sadržaje, te svoje slobodno vrijeme pokloniti njima – učenicima – novim prijateljima Centra. Cilj ovakve aktivnosti je integracija učenika 5. a razreda i učenika Centra, tj. djece s teškoćama u razvoju, navođenje učenika na uočavanje potreba djece s teškoćama u razvoju bez predrasuda, te afirmacija pozitivnih vrijednosti, razvijanje socijalne svijesti, suosjećanja i razumijevanja (kroz ovu aktivnost razvija se natjecateljski duh, razvija se motorika, spretnost i koordinacija). Također se potiče učenike na volontiranje. Prvo druženje grupe zainteresiranih učenika 5.a razreda i učenika Centra bilo je u srijedu, 12.03. 2014. od 17,00 do 18,30 sati. Učenici su sudjelovali u zabavno - sportskoj aktivnosti „Igre bez granica“ (timskom natjecanju) kojeg su osmislile učiteljice (odgojiteljice) Centra Katja Faraguna i Martina Gajšak. S obzirom da je grupa učenika 5.a razreda bila veća, učenici su formirali dva mješovita tima (učenici Centra i učenici 5.a razreda). Učenici su se natjecali u nekoliko disciplina (prenošenje vode u čašama s jednog mjesta na drugi, igra prenošenja plastičnih oblika, kotrljanje lopte po krugu, bacanje lopte u kutiju, bacanje plastičnih krugova na štap, igra dodavanja loptom). Tijekom izvođenja zadataka nije izostajalo oduševljenja, veselja, smijeha, međusobnog pomaganja i navijanja svih prisutnih na školskom dvorištu. Pobjednika nije bilo već su obje ekipe bile vrlo uspješne i izjednačenog rezultata. Druženje je završilo zakuskom i pjesmom u školskoj blagovaonici. Ispunjeni veseljem i bogatijim za jedno novo iskustvo, veselimo se ponovnom susretu u travnju ove godine. Galeriju fotografija možete pogledati OVDJE. |
Osnovna škola "Ivo Lola Ribar" Labin |