2019-10-05 18:36:04 POZIV KANDIDATIMA/KINJAMA NA RAZGOVOR (INTERVJU) Republika Hrvatska Istarska županija Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin Rudarska 9, Labin 52220 Tel: 052/855- 406, fax: 052/880- 234 e-mail: ured@os-ilribar-labin.skole.hr
Klasa:112-01/19-01/23 Urbroj:2144-16-19-01-1 Labin,04.10.2019. Povjerenstvo za vrednovanje kandidata (u daljnjem tekstu:Povjerenstvo) temeljem članka 11 Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin objavljuje POZIV KANDIDATIMA/KINJAMA NA RAZGOVOR (INTERVJU) RAZGOVOR (INTERVJU ) S KANDIDATIMA/KINJAMA prijavljenim na natječaj za popunu radnih mjesta objavljenom dana 20.09.2019. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnim stranicama škole http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/ u rubrici pod nazivom „NATJEČAJI“ , održat će dana 10.10.2019. godine u Osnovnoj školi „Ivo Lola Ribar“ Labin, Rudarska 9, Labin, u kabinetu psihologa u prizemlju zgrade kako slijedi:
Kandidat/kinja koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku. PRAVILA VREDNOVANJA: Kandidati/kinje su dužni ponijeti sa sobom osobnu iskaznicu ili drugu identifikacijsku javnu ispravu na temelju koje se utvrđuje identitet osobe prije provjere . Nakon utvrđivanja identiteta , Povjerenstvo će započeti s provjerom prozivanjem kandidata . Predviđeno vrijeme testiranja je do 20 minuta. Bodovanje je u rasponu od 0-5. Povjerenstvo na razgovoru s kandidatom utvrđuje znanja, sposobnosti, interese, motivaciju kandidata za rad u Školi. Nakon obavljenog razgovora (intervjua) Povjerenstvo utvrđuje rezultat provjere za svakog kandidata/kinju koji je istom pristupio te utvrđuje rang listu prema ostvarenom ukupnom zbroju bodova . Povjerenstvo će rezultate provjere objaviti na web stranici Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ Labin, http://www.os-ilribar-labin.skole.hr/ u rubrici pod nazivom „NATJEČAJI“.
POVJERENSTVO ZA VREDNOVANJE KANDIDATA/KINJA |
Osnovna škola "Ivo Lola Ribar" Labin |