2019-05-10 14:34:39

Obilježili smo Dan škole 9.svibnja

Naša je škola proslavila 09.svibnja svoj Dan škole. Obilježili smo ovaj dan raznim radionicama i aktivnostima te svečanom priredbom na kojoj su podijeljena priznanja najuspješnijim učenicima i mentorima u ovoj školskog godini. Priredbi je u ime Grada Labina nazočila i gđa. Loredana Ružić Modrušan, Viša savjetnica za kulturu, informiranje i odnose s javnošću koja je čestitala svim nazočnima Dan škole, pohvalila školske uspjehe i aktivnosti  te istaknula uspješnu suradnju Grada i Škole. Na školskoj su priredbi svoje glazbene, plesne i dramske točke te recitacije izveli učenici mlađih i starijih razreda matične i područnih škola te školski zbor. Svojim su impresivnim interpretacijama oduševili sve prisutne. Ravnatelj je istaknuo sve učenike i mentore koji su ostvarili zapažene rezultate na raznim natjecanjima i smotrama, a posebna priznanja i nagrade dobili su učenici i mentori koji su sudjelovali na ovogodišnjim državnim natjecanjima: učenica Nataša Mišon i mentor Ivan Špodnjak (matematika), učenik Karlo Strel i mentorica Marija Karužić (kemija), učenik Roan Rašuo i mentorica Ondina Franković (geografija) te učenici Niko Franković, Noel Franković, Gabriel Vozila i  Patrik Horvat s mentoricom Doris Belušić (kros).

Obilježavanje Dana škole bilo je prepuno različitih aktivnosti i radionica u mlađim i starijim razredima. Mlađi su razredi matične škole, PŠ Vinež i PŠ Vozilići posvetili taj dan svojim mamama izrađujući prigodne čestitke, ukrasne predmete, mirišljave soli te pjevajući prigodne pjesmice… Učenici PŠ Kature dan su proveli u društvenim takmičarskim igrama.

Učenici petih i šestih razreda uključeni su u UNICEF-ov  projekt „Škole za Afriku“, te  su njihove radionice (sportska, edukativna i likovna) bile osmišljene na tu temu. Svoj rad i druženje započeli su čitanjem kratkog teksta o samom projektu i cilju projekta kao podsjetnika na već provedene aktivnosti kroz satove razrednika. Učenici su razgovarali o svojim pozitivnim osobinama i vještinama te zašto im je drago biti osoba koja jesu. Rješavali su online UNICEF-ov kviz „Čovječe ne ljuti se!“  kojim su provjerili svoje znanje o Dječjim pravima. Kroz likovnu aktivnost učenicima je predstavljena paleta boja karakterističnih za kulturu afričkih naroda, te je zadatak učenika bio navesti svoje asocijacije uz svaku boju.  Učenici su bili raspoređeni po grupama, te je završni zadatak bio izraditi ogrlicu od papirnatih tanjura u paleti boja karakterističnih za afričku kulturu. U školskoj dvorani odvijalo se međurazredno natjecanje u potezanju konopa, plesu sa balonima, štafetnoj igri  i igrala se sportska afrička igra „Velika zmija“ (Angola). Izmjenom aktivnosti plesa, igara, kviza, likovnog stvaralaštva, učenici su zbilja uživali. Dvoranom je odjekivao navijački duh, smijeh, veselje i zajedništvo.

Učenici sedmih i osmih razreda na Dan škole odigrali su međusobno mali nogomet te rješavali opći kviz znanja pripremljen u Kahoot alatu. Pitanja su pripremili učitelji i učiteljice predmetne nastave. Uz pomoć mobitela učenici su se natjecali u znanju, te na zabavan način ponovili i utvrdili gradivo iz većine nastavnih predmeta.

Sedmaši su sudjelovali u radionici izrade,pokretanja i upravljanja robotom koju je vodio učenik 8.a razreda David Vorano. Nakon što im je David detaljno objasnio kako upravljati robotom pomoću programa učenici su  ga pomicali po poligonu kojeg je izradio sa svojim bratom Petrom. Upravo je ta aktivnost probudila velik interes za korak dalje u toj mlađoj grani tehnike koja ulazi na velika vrata u škole.

I učenici 8.a razreda sudjelovali su na radionici iz robotike. Programirali su kretanje mBot-a po linijama i pritom se dobro zabavili. Učenicima 8.b razreda njihovi su razredne kolege Karlo Strel i Mihael Petrović, sudionici županijskog natjecanja iz fizike, s velikim entuzijazmom pokazali pokuse osnovnih fizikalnih zakonitosti u našem okruženju. Dokazivali su djelovanje atmosferskog tlaka, težine vode, gustoću, ekspanziju ili širenje plina, dotaknuli su se i zakonitosti prijelaza topline, te dokazivali sjenu i polusjenu… Pobudili su interes kod većine učenika u razredu koji su zaključili kako fizika nije bauk, već izazov!

Radionice koje su provedene sa učenicima od 5. do 8. razreda imale su i humanitarni karakter, te su učenici skupljali dobrovoljni prilog za „Škole za Afriku“,  i ocijenili provedene aktivnosti.

Prikupljenim dobrovoljnim prilozima učenici i njihovi roditelji dali su svoj doprinos za školovanje djece u dalekoj Africi.

Galeriju fotografija pogledajte OVDJE.


Osnovna škola "Ivo Lola Ribar" Labin